Психолог школи

Кудінова Тетяна Миколаївна

Кудінова Тетяна Миколаївна

Вас вітає практичний психолог СШ № 94 “Еллада”

Освіта: повна вища
Девіз: «В кожній людині сонце, тільки дайте йому світити». Сократ

Шановні Батьки, Учні, Вчителі! Під час карантину та у разі необхідності звертайтеся за порадами та онлайн-консультаціями до шкільного практичного психолога Кудінової Т. М. за телефоном / вайбером +380 99 302 71 10

Зміст діяльності психологічної служби школи:
  • Психологічна служба є частиною системи освіти, тому її основні завдання і функції виходять з місії системи освіти, задекларованих у статті 6 Закону України «Про освіту», принципів гуманістичного характеру освіти, пріоритету загальнолюдських духовних цінностей, життя та здоров’я людини, свободи розвитку особистості та адаптивності системи освіти до рівня і особливостей розвитку особистості. Відповідно, місія психологічної служби полягає у забезпеченні розвиваючого характеру освіти, тобто психолого-педагогічних умов для успішного вирішення завдань навчання та розвитку.
  • Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.
Основні завдання психологічної служби:
– сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, та подальшого професійного самовизначення.

– забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

– здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

Таким чином, у 2020-2021 н.р. планується направити роботу психологічної служби школи на здійснення завдань:

· Забезпечення психологічного супроводу захиста прав дітей, в тому числі прав на прояв і повноцінний розвиток свого потенціалу не залежно від індивідуально-психологічних особливостей, інтересів та схильностей, рівня розвитку в цілому.

· Забезпечення психологічного супроводу створення умов комфортного розвивального освітнього середовища, орієнтованого на оптимістичну перспективу кожного учня;

· Сприяння захисту честі і гідності учнів та допомога кожному учневі у соціалізації й адаптації до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей.

· Сприяння збереженню психологічного здоров’я дітей (особливо початкової школи) та формування здорового способу життя. Сприяння розвитку здоров’язберігаючих напрямків роботи у освітньому середовищі.

· Виявлення індивідуальних особливостей учнів з метою визначення порушень у процесі виховання, навчання та надання допомоги.

· Робота з учнями 1-х класів з метою надання допомоги під час адаптації до школи.

· Виявлення дезадаптованих учнів з метою допомогти їм виправити свій стан.

· Робота з учнями з метою надання допомоги під час адаптації до середньої школи ( 5-і класи).

· Робота з обдарованими учнями і учнями пільгового контингенту.

· Забезпечення психологічного супроводу учнів, які мають девіантну та делінквентну поведінку та профілактика правопорушень.

· Психокорекційна та розвивальна робота з учнями школи.

· Профілактична та просвітницька робота з метою попередження залежності підлітків, попередження насильства в освітньому середовищі

· Допомога учням у визначенні професійних нахилів та інтересів.

· Підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: консультативна та просвітницька робота з вчителями, батьками, учнями, та батьками майбутніх першокласників.

· Здійснення психологічного супроводу інклюзивної освіти.

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

– Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.

– Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.

– Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.

– Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.

– Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.

– Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.

– Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.

– Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.

– Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.

– Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

Запрошую всіх на сторінку гостьової книги, де Ви можете поставити психологові запитання, поділитися своєю думкою, висловити побажання на адресу роботи психологічної служби школи. Ласкаво просимо!

З повагою до Вас практичний психолог Кудінова Т. М.

Батькам
першокласників

Батькам
п’ятикласників

Поради учням
під час карантину

5 шляхів
до серця дитини

Ми у соціальних мережах

© 2020 Спеціалізована школа №94 «Еллада»

Розробка та дизайн - DK web-studio